Feest der herkenning

Meer informatie
Corona-proof programma: Zorgeloos feesten! Alle feesten organiseren wij conform de actuele corona-richtlijnen van de overheid.

Feest der herkenning

Heb je ook zoveel gemist het afgelopen jaar? Collega’s, sport, bioscoop, theater, uitgaan en festivals! Het is daarom de hoogste tijd voor het leukste personeelsfeest na alle corona ellende. Deze avond wordt een feest der herkenning. Hoe? Door jouw collega's in het voortraject te vragen wat ze onwijs gemist hebben. Wij zorgen ervoor dat het deze avond allemaal samenkomt. Een cocktail van energie, feest en fun waarvan je hoopt dat de bodem nooit in zicht komt!
Inhoudsopgave

DRESSCODE

De veilige optie: ga gekleed zoals mensen je kennen. Want na een jaar vanachter de laptop in Zoom-meetings en maanden zonder kapper, is het nog maar de vraag of je wordt herkend.

Veel leuker: we koppelen een prijs aan de dresscode, want we vragen iedereen verkleed te gaan. Inderdaad, carnaval kon dit jaar ook niet doorgaan, dus dat feestje trekken we er ook meteen bij. We zijn benieuwd of iemand jou herkent als (waar is Wally), Vader Abraham of Miss Kitty.

LOCATIES

Passend bij het concept kiezen we voor locaties waar je je meteen welkom voelt. Plekken die warm aanvoelen en zorgen voor instant feestgevoel. Denk bijvoorbeeld aan Hart van Holland, de centraal gelegen feestlocatie met diverse zalen, volop gratis parkeergelegenheid en een service waar je u tegen zegt.

Of verras je gasten met de locatie Nederlands Openluchtmuseum; een unieke feestlocatie die je vanaf aankomst meteen overdonderd. Zien is geloven!

Zijn jouw gasten voetbal-minded, dan raden we je het Het Kasteel aan! Deze locatie is gelegen bij het voetbalstadion van Sparta en beschikt over diverse sfeervol ingerichte zalen. Een plek waar je bijna adellijk wordt onthaald!

Neem snel contact op om beschikbaarheid of andere locatie suggesties te ontvangen.

PROGRAMMA

Het personeelsfeest na corona begint al in het voortraject. Hoe? We stellen bij de registratie enkele vragen die we gebruiken voor de invulling van het programma. Zo weten we precies wat iedereen heeft gemist en spelen we daar handig op in. Moet jij eens raden… dit wordt één groot feest der herkenning!

De binnenkomst is al meteen bijzonder, want je wordt verwelkomd door het voltallige bestuur die je uiteraard herkent en persoonlijk begroet. In de zaal draait een dj lekkere achtergrondmuziek. Verzoeknummertjes zijn welkom, herken jij jouw liedje als die gedraaid wordt?

Het feest wordt geopend met een supersnelle sing-a-long waarin we van pop via rock naar happy hardcore en zelfs een stukje klassiek gaan. Stuk voor stuk favo-hits van jouw collega’s. Inderdaad, inhaken en meezingen maar!

Na deze heerlijke opening is het tijd om te genieten van de verschillende foodcourts die her en der door de zaal staan en waar je kunt genieten van een keur aan streetfood. Net zo herkenbaar als verrukkelijk. Laat dat maar aan de specialisten over! Maar dat is niet alles; misschien dat jouw lievelingsgerecht die je bij de registratie hebt opgegeven als proeverij wordt gedeeld… inclusief prikkertje met jouw naam erop. Straks wordt je door iedereen herkend!

Ondertussen kan je op de dansvloer je moves showen bij Gentleman DJ; deze dj draait niet alleen. Daarnaast zingt hij ook nog eens én is percussie een vast onderdeel van zijn show. En hij draait wat jij wilt horen, dus kom maar op!

Wil je even bijkomen, scoor dan een prijs bij King of Bingo (inderdaad, ouderwets bingo spelen, maar op een wel erg hilarische manier!), win bij het megavoetbaltafel-spel of ga los op de ski-simulator of pacman arcadekast. Stuk voor stuk guilty pleasures, oude jeugdherinnering of gemiste vakanties waar zo naar terug werd verlangd. Precies; het programma is volledig samengesteld op basis van de input van jouw collega’s.

We beginnen het laatste uur met de uitreiking van de beste ‘look a like’ en starten vervolgens met de speciale top 20 die door alle medewerkers uit het bedrijf is samengesteld. Dit wordt een uur vol herkenning, maar vooral onwijs veel samenhorigheid, energie en… nieuwe herinneringen! Hoezo het gaafste personeelsfeest na corona?

CATERING

Het culinaire aanbod gaat van bekende broodjes hotdog tot een bakje poffertjes en van een handzame salade tot het puntzakje friet. Herkenbare streetfood, ow zo heerlijk! Aangevuld met een bijzondere proeverij van gerechten van jouw collega’s. Een mooie mix van laagdrempelig en echte eyecatchers… maar altijd een feest der herkenning!

UITNODIGING & REGISTRATIE

Het feest der herkenning vier je met collega’s… die je kent. Daarom sturen we een kaart met daarop een foto-mozaiek van alle medewerkers. Dan weet je meteen met wie je gaat partyen! 

Herken jij je in dit feest?

Feestjes zijn altijd leuk. Maar ze zijn extra leuk als je voelt dat iedereen het perfect naar zijn of haar zin heeft. Als één ding zeker is, is dat iedereen zich in dit feest gaat herkennen. Dat maakt het een avond om nooit te vergeten. Gegarandeerd!

Meer informatie of vrijblijvend offerte aanvragen?
Marissa kan al je vragen beantwoorden!
Mail Marissa via marissa@leukefeesten.nl of bel haar op 030 - 41 00 797
  • Contact gegevens
  • Over het feest
  • DD dash MM dash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Reactie binnen 1 werkdag