The Office Christmas Party

Een kerstborrel op eigen locatie. Wij regelen alles. En: WKR-proof!

Meer informatie
Time to Party!: Boek net als ruim 500 andere bedrijven hier jouw personeelsfeest! Of vraag naar onze referenties.

The Office Christmas Party

In Engeland zijn ze legendarisch, de office parties tijdens de kerst. "What happens at the office party, stays at the office party". Kijk maar naar films als 'Love Actually' en 'The Office Christmas Party'. Zò bont zullen wij het bij jullie niet maken, maar de kerstborrel op kantoor is wel uitermate geschikt voor een informeel en toegankelijk feest om alle collega’s en medewerkers te bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar. Wij kunnen de kerstborrel volledig voor je verzorgen.
Inhoudsopgave

DRESSCODE

Alles kan en alles mag, van foute kersttruien tot galajurken en van verkleed als kerstelf tot een ingetogener ‘touch of Christmas’. De borrel is dan wel op jullie eigen kantoor, maar dat betekent nog niet dat je dagelijkse werkkloffie kerstig genoeg is.

LOCATIE

We zeiden het al: de kerstborrel vindt plaats bij jullie op kantoor. In de kantine, boardroom, loods, het magazijn of ontvangstruimte, als deze maar groot genoeg is. We maken de ruimte gezellig met sfeerverlichting, winters meubilair en kerstdecoratie. Van hertjes in de sneeuw tot kleurrijke kerstbomen, we hebben alles in huis om jouw locatie gezellig te maken.

PROGRAMMA

Tijdens de kerstborrel op kantoor kan er sowieso gedanst worden. Daarom zorgen we voor een goede allround DJ die bij jullie de juiste snaar weet te raken. We beginnen met bekende kersttoppers van Chris Rea, Mariah Carey en Wham. Daarna gaan de voetjes van de vloer en reizen we muzikaal van de jaren tachtig naar nu. En zijn er collega’s die dromen van een carrière als DJ? Tijdens de kerstborrel mogen ze ook even achter de draaitafels. Er mag gedanst worden!

Bij een kerstborrel hoort ook extra gekkigheid, zoals flauwe maar leuke kantoor spellen. Denk aan beerpong, sjoelen en het altijd lastige sneeuwbalvangen. Of stap samen met collega’s in het fotohokje en ga op de foto met geinige kerst-gadgets. Zeker weten dat deze foto’s op het prikbord in de kantine komen te hangen!

Een extra verrassing is een op maat geschreven eindejaarsconference door niemand minder dan de Kerstman! In het kerstmannenpak zit onze cabaretier die zorgt voor een lach en een traan met zijn conference over jou, je collega’s en gebeurtenissen van het afgelopen jaar.

Het programma passen we aan je wensen aan. Denk aan zingende kerstengelen, een live optreden van de dames van BB Bootleg of het kerstcasino.

CATERING

Grote schalen punch en koelers met flesjes frisdrank, koude biertjes en wijn. Het is een informele borrel en dus mag je ook je eigen drankjes pakken. Uiteraard is er bediening aanwezig om ervoor te zorgen dat het jullie aan niets ontbreekt. De bediening serveert tijdens de borrel lekkere en makkelijke happen uit. Denk aan mini-hamburgers, winterse snert, feestelijke blini’s met zalm en kleurrijke crudités op tafel. Wanneer je naar huis gaat, haal je bij de frietkraam op het parkeerterrein een heerlijke vertreksnack. Wil je liever wat sjieker en formeler eten, dan verzorgen we dit natuurlijk ook. Heb je een grote, hoge ruimte, dan zorgen we bijvoorbeeld voor foodtrucks waar je flammkuchen, grootmoeders stamppotjes en broodjes Unox worst kan halen.

UITNODIGING EN REGISTRATIE

Kom je ook naar The Office Christmas Party? We verspreiden de aankondiging van het feest via e-mail en posters bij jullie op kantoor. In de keuken en bij het koffiezetapparaat, overal zie je de aankondiging hangen. Om de borrel extra te promoten sturen we de Kerstman een week van te voren langs om iedereen persoonlijk uit te nodigen. Uiteraard kunnen we de uitnodiging en registratie volledig digitaal verzorgen met een registratiewebsite in jullie huisstijl.

Klaar voor een écht kerstfeest op kantoor?

Heb je zin in een kerstborrel op je eigen locatie en wil je medewerkers bedanken voor het harde werken van het afgelopen jaar? Neem contact met ons op voor een voorstel op maat.

Meer informatie of vrijblijvend offerte aanvragen?
Ilke kan al je vragen beantwoorden!
Mail Ilke via ilke@leukefeesten.nl of bel haar op 030 - 41 00 797
  • Contact gegevens
  • Over het feest
  • DD dash MM dash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Reactie binnen 1 werkdag