Bedrijfsfestival

Een zakelijk festival met inhoud en fun. WKR-vriendelijk.

Meer informatie
Time to Party!: Boek net als ruim 500 andere bedrijven hier jouw personeelsfeest! Of vraag naar onze referenties.

Bedrijfsfestival

Als wij CEO zouden zijn van een middelgroot of groot bedrijf, dan stond er dit jaar (of volgend jaar) een Bedrijfsfestival op de agenda. Een zakelijk feest met de sfeer van een gezellig festival en de inhoud van een goede conferentie. Samen met jou stellen we een programma samen dat naadloos aansluit op je interne communicatie wensen en doelstellingen. We kiezen voor een niet alledaagse locatie, weg van hectiek en haast, zodat medewerkers onderdompelen in het programma. Niet onbelangrijk: het Corporate Festival is WKR-vriendelijk.
Inhoudsopgave

Locatie en aankleding

Het evenement vindt plaats in een informele festivalsetting waar pakken en stropdassen verboden zijn. Onze favoriete plek is Fort de Batterijen, in de buurt van Utrecht. Je zou het ‘in-the-middle-of-nowhere’ kunnen noemen. Het is een fortterrein dat 100 jaar gesloten is geweest en we nu gebruiken als inspirerende locatie voor inhoudelijke festivals. De workshops en sessies vinden plaats in bunkers, een houten artillerieloods, een betonnen wachthuis en buiten in het gras en op de vlonders aan het water. We kleden het festivalwise aan met tenten, priklichtjes en ‘s avonds een groot kampvuur. Toen wij er onlangs te gast waren, overnachtten we in zogenaamde festivalcabins. Voor iets meer comfort kun je terecht bij Van Der Valk, op een paar minuten rijden.

Programma

Voordat we ook maar iets op papier zetten, gaan we met je om tafel. Een kennismaking én brainstorm. Wat wil je met het evenement bereiken, welke interne thema’s spelen er? Wie zijn jullie en wat doen jullie eigenlijk? Daarna gaan wij naar de tekentafel en schetsen een eerste programmaopzet, tijdsplanning, locatiesuggestie en begroting. We maken ook een voorstel voor het communicatietraject.

Denk aan workshops van Boom Chicago (presentations skills), cabaret over merkwaarden, lezingen van inspirators zoals Marc Lammers of Jim Stolze en een OMDENK-show waar beren op de weg knuffelberen worden. Medewerkers gaan ook zelf aan de slag bij diverse workshops. Side events die wij altijd leuk vinden zijn de Bullshit Bingo (welke woorden moeten in de organisatie verboden worden), de Ballastzak (wat wil je vandaag héél graag achter laten) en de sessie “Als ik de baas zou zijn….”.

Op het terrein rondom het fort kun je tussendoor leuke spelletjes doen, zoals het altijd lastige Kubb, voetvolleybal en badminton. Lekker flauw, maar voor ons onmisbaar op een corporate festival. ‘s Avonds steken we het kampvuur aan en ontstaan goede gesprekken tot in de kleine uurtjes.

Catering

Onlangs maakten wij kennis met een nieuw cateringconcept, Clockless Eating. De cateraar had een aantal grote koelkasten geplaatst. Self Service en pakken wat je pakken kan, op welk moment dan ook. In de koelkasten lagen wraps, pannenkoeken met nutella, soepjes, stoofpotjes, noodleboxen, fruit, salad shakers en heerlijke tosti’s. Met behulp van enkele broodroosters en een magnetron genoten we de hele dag door van heerlijk festivalfood. Voor een Corporate Festival vinden wij dit een leuk foodconcept! We kunnen dit uitbreiden met rollende keukens, zoals de Piepermobiel, Mister Maisguy en Kreeft & Co.

Uitnodiging en registratie

Bij een bedrijfsfestival hoort een festivalwebsite, met informatie over de workshops, lezingen en optredens. Wil je zeker zijn van een plekje bij een interessante lezing, reserveer dan alvast online een kaartje. Om medewerkers te activeren om zich in te schrijven, komen we in de weken voor het evenement op kantoor langs om je collega’s letterlijk een (culinair of muzikaal) voorproefje te geven. Ook leuk is een persoonlijke videoboodschap van een van de sprekers of artiesten, die we naar je collega’s versturen via whatsapp.

Meer weten over een Bedrijfsfestival?

Is het tijd om merkwaarden tot leven te brengen en de betrokkenheid van medewerkers te vergroten? Neem contact op met onze event specialisten voor een vrijblijvende brainstorm, kennismaking of locatiebezoek.

Meer informatie of vrijblijvend offerte aanvragen?
Kirsten kan al je vragen beantwoorden!
Mail Kirsten via kirsten@leukefeesten.nl of bel haar op 030 - 41 00 797
  • Contact gegevens
  • Over het feest
  • DD dash MM dash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Reactie binnen 1 werkdag